2011. augusztus 5., péntek

Maggie Stiefvater - Forever

„- Tudod, ezek akár mi is lehetnénk… öt év múlva.
[…]
  - Kenyeret sütnénk és német akcentusunk lenne?”



Sam és Grace most fordított helyzetben találja magát. Sam vár Grace-re, amíg a lány farkasbőrben él az erdőben. A szokatlan helyzetet az sem teszi könnyebbé, hogy a lány eltűnése után Mercy Fallsban mindenki azt suttogja, hogy a fiú tett valamit vele.
Samnek viszont nagyobb problémával kell szembenéznie. Tom Culpeper, Isabel apja ismét a fejébe vette a farkasok kiirtását, ezúttal azonban biztosra akar menni…

Nos… nem tudok sokat mondani. Egyszerűen vérzik a szívem.
A Shiver valószínűleg mindig is különleges lesz a számomra. Már első olvasáskor imádtam. A szereplőit, a sztorit, a leírást, az emberi (és állati!) kapcsolatokat. Aztán jött a folytatás, a Linger. Pár szereplővel kibővült a történet, de még mindig őrizte azt a jó kis Shiver feelinget.
Maggie Stiefvatert meg egyszerűen imádom, komolyan, nagyon jó fej nő.

De aztán kijött a Forever.
 Iszonyatosan vártam már, de már akkor csalódnom kellett, amikor elkezdtem. Nagyon lassan haladtam vele. Egyszerűen nem történik benne semmi, de ennek ellenére iszonyatosan hosszú. Annyira felesleges fejezetek és leírások vannak benne, hogy másodpercenként vertem a fejemet a falba.

Persze ott vannak az aranyos Sam és Grace jelenetek, meg voltak jók, csak ez a könyv esetleg annak a Forevernek az első pár fejezete lehetne, amit én elvártam.

De reménykedtem.

Aztán egyszer csak megláttam az Author’s note feliratot és kábé felsikoltottam. Ez komoly? Itt van vége? Annyira mérges voltam, hogy aludni is alig bírtam…

Maggie-t imádom, a Shiver a szerelmem, a Linger is a polcon csücsül, de a Forevert még csak értékelni sem tudom.

crazy monkey 090

2 megjegyzés:

  1. Szia!
    Sajnos én nem tudok angolul, így marad az, hogy mindig megvárom, hogy magyarul megjelenjenek a könyvek.
    A Shiver-t elég jónak találtam. A Linger már sokkal jobban jobban elnyerte a tetszésemet, főleg Cole miatt ;) Így nagyon-nagyon várom már a Forever-t. DE már te vagy a 2. magyar blogger aki nagyon lehúzza ezt könyvet. Így most totálisan bizonytalan vagyok :(

    VálaszTörlés
  2. Szia!

    Ha a Linger jobban tetszett, mint a Shiver, akkor lehet, hogy ez is tetszeni fog.
    Így, hogy lehúzzák, lehet, hogy nem lesznek majd olyan nagy elvárásaid, amikor majd olvasod és tetszeni fog. Ráadásul az, hogy pár embernek nem tetszik, nem jelenti azt, hogy te is rossznak találod majd, nyugi. :) Goodreadsen nagyon sokaktól 4-5 pontot kapott. Mondjuk nem értem miért.

    VálaszTörlés